Meer business door minder ‘verkopen’.
Advocaten en notarissen willen niet ‘verkopen’. Terecht.
Klanten, in welke branche dan ook, hebben namelijk een gezonde weerstand tegen verkopers. Dat komt dus mooi uit: u hoeft niet te gaan verkopen.
Maar wat dan wèl te doen om uw praktijk van een constante stroom nieuw werk te voorzien?
Hier een 11-tal stappen om uw acquisitie en cliëntenbinding effectiever & efficiënter aan te pakken.
Over mentaliteit, 7 contact momenten, CRM, ambassadeurs, vertrouwen, planning.
klikken = openen
- Van prospect naar cliënt: 7 contactmomenten nodig
- Bezint eer ge begint
- Vertrouwen komt te voet (en gaat te paard)
- Onderhoud het contact, regelmatig.
- Cliënttevredenheid is méér dan een gewonnen zaak
- Cliënttevredenheid is méér dan een enquête
- CRM is méér dan een adressenbestand
- Uw ambassadeur = bron van referenties
- Cliënten verschillen – uw benadering dus ook
- Mentaliteit van advocaten overstijgt belang van juridische kennis
- Cliënten zijn mensen en hebben een hekel aan verkopers. Net als u.
Recommended Posts