Voorbeelden van onze projecten
Onze kennis en inzichten zijn relevant, maar u zult onze praktijkervaring belangrijker vinden: werkt het echt, wat ze allemaal aanbieden?
Daarom hier enkele voorbeelden van onze projecten. Geanonimiseerd, zoals u vast begrijpt.
Elke case is op 1 pagina samengevat. Klik op de afbeelding om dat te kunnen lezen.
Weten hoe deze voorbeelden voor u kunnen werken? Neem contact op.
Meer acquisitie-kracht binnen het partnertraject
Vraag
“Ontwikkel het commerciële profiel en initiatief van deze senior medewerker zodat haar acquisitie versterkt”
Resultaten
Grote gedragsverandering: meer en betere acties PLUS … effect.
“Zonder jou had ik dit niet geleerd, laat staan gedaan, Dirk.”
Betere benutting van netwerk, ambassadeurs & verwijzers
Vraag
“Hoe krijgen we meer referenties van onze cliënten?”
“Hoe benutten we die voor betere acquisitie?”
Resultaten
Groter bewustzijn t.a.v. de commerciële waarde van referenties.
Minder angst om referenties te vragen bij cliënten.
Meer structuur in de aanpak & meer zelfvertrouwen in de uitvoering.
Tijdelijke vervanging marketing/BD functionaris
Vraag
“Tijdelijke invulling van de rol is nodig. We hebben een concreet plan voor komend jaar nodig.”
Resultaten
Nieuw functieprofiel gedefinieerd en werving ontworpen. Nieuwe functionaris geselecteerd en on boarding begeleid.
Nieuw Business Development plan & draagvlak daarvoor gerealiseerd ruim vóór deadline.
Kantoorbrede CRM-werkwijze (incl. systeem) geïmplementeerd
Profilering & interne samenwerking
Vraag
“Hoe kunnen we ons beter profileren naar netwerk en klanten?”
“Wat betekent dat voor de samenwerking binnen kantoor?”
Resultaten
Individuele profielen aangescherpt incl. persoonlijke actieplannen om dat over het voetlicht te brengen.
Kantoorprofilering is beter en leidt tot betere zichtbaarheid en herkenbaarheid.
Medewerkers zijn meer betrokken en gemotiveerd.
Kantoor- en heidag met de concurrent
Vraag
“Onze kantoordag moet interactief, leuk & leerzaam worden. Belangrijk om aan te werken: hoe zetten we ons af tegen de concurrent(en)?”
Resultaten
Meer concrete visie op ‘hoe de concurrent te bestrijden’.
Aanzet om marktpositie te versterken m.b.v. meer onderscheid in de kantoorpropositie.
Veel gelachen, veel creativiteit, veel samenwerking.